kolmapäev, aprill 11, 2007

Mulle meeldib

Et tuju üleval hoida, mõtlesin täna sellele, mis mulle meeldib.
Saagu siia pisike loetelu.

Mulle meeldivad mu sõbrad.
Mulle meeldivad inimesed, kes ei häbene teistele aeg-ajalt öelda midagi head ja neid ka kallistada.
Mulle meeldivad head üllatused.
Mulle meeldib muusika (suures osas) ja raamatud.
Mulle meeldivad head lõhnad.
Mulle meeldib kevad ja päike ja loodus.
Mulle meeldib kududa, esialgu mitte väga keerulisi asju.
Mulle meeldib Caffe Latte (eriti see, mis müüakse Coffe In´is).
Mulle meeldib jalutada ja samas ka autoga sõita.
Mulle meeldib Tartu.

Mõned asjad meeldivad mulle veel, aga neid ma ei saa siia kirja panna. Sest mulle tundub, et siis on võimalik äkki minuga manipuleerida. Need on sellised natuke nõrgad kohad minu juures (ma ise arvan), aga mulle meeldivad nad.

Need on need, mis täna meelde tulid. Või mis seostuvad tänasega. Igasuguseid positiivse teooria mehi uskudes peaks neid meeldivaid asju olema muidugi kordades rohkem. Küllap on ka, loodetavasti ei tulnud täna kõik meelde.

Kommentaare ei ole: