laupäev, september 19, 2009

Kabatšokipirukas



Kabatšokihooajal on mulle meeldinud ikka kabatšokipirukat teha. Aga minu pere pole olnud sellest suurepärasest suutäiest kunagi vaimustuses, kuna algretsepti järgi koosneb see vaid köögiviljadest. Eile, oma haige ja väsinud peaga mõeldes, mida perele süüa teha, otsustasin pirukat tuunida.

Segasin ühtekokku suures kausis siis: 1 kg väikeseid kabatšokitükke (koorisin kabatšoki enne ära ka), 1 varsselleri, 1 sibula, 100 gr riivitud juustu, 1 topsi kodujuustu, 150 grammi tükeldatud sinki, 1 kl jahu, 5 muna. Maitsestasin soola ja killukese küüslaugupipraga.
Küpsetasin 180 kraadi juures u 45 minutit.

Ja tulemus? Pirukas kuulutati söödavaks ja maitsvaks ning pannitäiest hommikuks (mida tavaliselt on juhtunud) enam ei jätkunud. Tehke ka!

1 kommentaar:

Janika ütles ...

Väga ahvatlev! Ma ei tea, kuidas on sul jaksu toimetada ja postitada ja kõike muud jõuda; aga on väga hea, et sa jõuad.
Nüüd ma näen, et paljutki on võimalik jõuda ja mul kohe lõunasöögimure murtud, lähen kabatsokki koorima;) Tervene kiirelt!