teisipäev, aprill 03, 2007

Kui saan, siis teen!

Täna tahan tsiteerida meie peaministri kõige tuntuimat lauset.
"No tule taevas appi!"
Nimelt leidsin oma kodumaakonna ajalehest, et eelmisel nädalal saanud inimesed hääletada meie koduvalla tunnuslause poolt. Ja vallaelanike lemmikuks osutus lause "Kui saan, siis teen!"
Tegelikult pole ma mitte šokeeritud, vaid lihtsalt sõnatu. See lause näitab muidugi ilmekalt, miks meie vallas ei lähe asjad nii, nagu peaks.
Ainus vabandus, mille ma suutsin välja mõelda, on vast see, et meie vallas asub ka Kilplala. Et kui kogu valla turundusplaan ehitada üles sellele, siis oleks see lause adekvaatne. Samas ei taha ma nõus olla, et kõik meie valla inimesed just sellise suhtumisega hiilgavad.
Ja võib ju väita, et sõnal "saan" on mitmeid erinevaid tähendusi, kuid erilise optimismi ja ettevõtlikkusega ei hiilga ju ometi needki?
Samahästi võiks valla tunnuslauseks olla juba "kui viitsin, siis teen" või "Mul savi".
Ühesõnaga, kui see lause peaks ametlikult minu koduvalla tunnuslauseks kinnitatama, olen ma pettunud ja häbi on mul ka. Aga ilmselt on see minu isiklik traagika.
Ja tegelikult valitseb täna töö juureski sellele tunnuslausele iseloomulik meeleolu, sest mingil kummalisel kombel töötab kõik, mis puudutab arvuteid, nii, nagu ise tahab.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

iseenesest täiesti lustlik lause ju :)
Ma itsitasin kohe tükk aega.