neljapäev, november 01, 2007

Valge pakk hingedeajaks

Täna, kui olin oma suurtelt tegemistelt taas korraks toimetusse naasnud, tuli üks alumise korruse töötaja ja tõi mulle paki. Alguses tegin suured silmad ja töökaaslased ümberringi toitsid oma fantaasiat ussitanud šokolaadi, hallitanud supi ja muude jubedustega. Seda enam, et pakisaaja ju soovis oma näo saladusse jätta :)

Aga siis nähes valget paki paberit koitis mulle millega tegu ja tuju läks juba enne paberi avamist ütlemata hääks. Ja veel paremaks avades (mida ma tegin kohe laua taga, sest mina ei ole teadupoolest kannatlik inimene).


Siin on minu üsna algeline fotojäädvustus sellest. Aga - mis siis pakis oli: imeline TitanWool meriinolõng (mis hakkas kohe mu töökaaslasele meeldima ja nüüd ma oskan teda Kaubamaja Lianni suunata), valge šokolaad, külmkapimagnet, isetehtud lillekesega patsikumm (mille tõenäoliselt mu tütar oma pikkade juuste taltsutamiseks maalt naastes hiivab), tee (eile just sai kodus hea tee otsa ja mõtlesin samme poodi seada!), suhkrukristallidega pulk (minu silmad näevad seda ausõna esimest korda!) ja armas anonüümne kirjake.
Minu lemmikuks sai algusest peale külmkapimagnet, mis kannab pealkirja "Ma armastan kududa!" (pildil kirjakese kõrval) - see on nii armas! Ja idee on väärt kõiki maailma küünlaid!
Ja minu tütreke, kes on praegu maal, muutus pakiuudist kuuldes vägagi elevaks ja käskis kõik jätta nii nagu on - et tema saaks ka asjast täieliku ülevaate.
Ma siiski teen endale tassi teed hingedele süüdatud küünlavalgel ja naudin seda. Sest halliks ja sombuseks kiskunud olemine sai just tänu sellele pakile mõnusa sära.
Aitäh Sulle, tundmatu tegija!

5 kommentaari:

Heidi ütles ...

Väga armas pakk!

Elsa ütles ...

Niinii, midagi tuleb tuttav ette ;)

Silja ütles ...

hmh, toimub minu segadusseajamine, eks :)
Mina ise olen varem vaid sokolaadi näinud :)

Krista ütles ...

Lille olen küll kindlasti kusagil blogis näinud...

Anneli ütles ...

Kui pakk tuli hingele- siis täiesti teemakohane :)
See on antud projekti 1. "pääsuke", ja kõiki teisi närib ootusärevus :P