neljapäev, november 01, 2007

Ettenägelik naine

Kuigi viimasel ajal kisub kõik untsu, suutsin ma täna ometi ka midagi teha nii, et olen rõõmus. Nimelt ärkasin hommikul tundega, et talverehvid on vaja autole alla saada - eilne ilmateade lubas järgmiseks nädalaks ju lund ja 10 kraadi külmagi, mis ei ole ju ime, sest mardipäeval olen isegi kasuka ja viltidega mööda küla lipanud.
Hommikul helistasin töökotta, kus olen ka kaks varasemat korda käinud ja ennäe - saingi kella üheks aja. Ja kui töökotta jõudsin, tunnustas sealne lahe onu minu ettenägelikkust - lõuna ajal oleks tal mulle anda aega alles ülejärgmiseks nädalaks.
Nüüd saan vähemalt südamerahus maal ära käia. Sest eelmine aasta käisin oma vanade (suhteliselt siledate) suverehvidega Värskas ja see ei olnud meeldiv kogemus.
Hea, et mõnestki veast õppida oskan!

Kommentaare ei ole: