teisipäev, november 06, 2007

Mardipäev


Nii hea, et meil ikka korralikud Mardid omast käest. Laulavad, soovivad ja loevad luuletusi ja puha. Ja teine sanditamise aasta on alanud edukalt - eelmise aasta kavad olid inimestel meeles ja päeval laekus minu telefonile juba paar tellimust. Ehk on see võimalus äri püsti panemiseks :) - sest kadripäevakski on juba soovi avaldatud.
Ning pildi peal olevast kambast kaks tegid oma sandidebüüdi ja jäid sellega rahule. Ja loodetavasti sanditavad nad ka edaspidi ainult korraliku kavaga, sest inimeste siiras rõõm on ju seda väärt.
Aga - laske Mardid sisse, kuniks nad pole müdinal jooksu pannud. Kadrid ajavad neid ju taga, nagu rääkis meie mardisantide kava hüvastijätuluuletus.

Aga - kes arvab ära, millisest muusikalist on pärit kolm pildil olevat jopet, saab mu käest kindlasti kommi :)
_______________________________________________________________
No ma ei ole seniilne! Ma tean küll, millisel kuupäeval mardid mööda ilma ringi lippavad. Aga see va blogger otsustas, et tegu on kolmapäevase, 7. novembri sündmusega. Las ta siis arvab. Tegelikult on käes 9. novembri viimased tunnid.

4 kommentaari:

Esme Kassak ütles ...

Pakun huupi hüljatuid;)

Silja ütles ...

Eip :)

Esme Kassak ütles ...

Ja ma peaaegu juba mõtlesin, et huvitav, kuidas need kommid küll Tartust Talna saavad;)

Aga tegelikult olen ma muusikalidest vist ainult Grease'il käinud. Ja siis olen kuulnudd veel malest ja fantoomist kah. Hmm, ja siis oli tegelikult veel üks: Oliver?

Silja ütles ...

Küll need kommid Tartust Tallinna saaksid:) Ja Tartus on ka tegelikult muusikale lavastatud ;)