neljapäev, november 15, 2007

Insenertehniline isalahendus

Selle pealkirja laenasin ma Evelin Kivimaalt, kelle kolumnid Arteris igal laupäeval ilmuvad. Sellise pealkirjaga lugu ilmus möödunud laupäeval.
Ma pean ütlema, et tema kirjutistes on hoogu ja teravmeelsust. Seekordne meeldis mulle eriti, termin insenertehniline isalahendus kuulub nüüd minu igapäevasesse sõnavarra.
Ja veelgi enam, pühapäevasel isadepäeval kogesin seda ka ise. Mitte küll isa, aga abikaasalahendust.
Nimelt hakkasin oma valge pakiga saadud lõnga kerima. Panin lõnga ümber taburetijalgade ja siis püstijalu askeldasin. Kuniks I. käis siia ja sinna ja äkki võttis mikrolaineahjust klaasplaadi aluse pisikeste ratastega rõnga ja oligi mul mugav ja hästi töötav lõngakerimisvahend olemas.
Lihtne ja geniaalne.

Kommentaare ei ole: