pühapäev, november 25, 2007

Müts

Selline müts sai valmis. Sobib ka mu tütrekesele, kuid tegelikult läheb sünnipäevaks vanale rokipeerule. Kes tahtis sini-must-valget ja midagi põnevat.




Mulle hakkas see aga meeldima. Ja selle tegemine ka.
Nii et - kui on soovijaid, andke teada :)

4 kommentaari:

Janika ütles ...

müts ju superlahe! (ja "rokipeer"!!!) :)

psühhonaut ütles ...

mulle meeldib mütsi juures sinine värv :), mäletan, et kui väike olin, siis olid emal käsitöökorvis ainult mingid väärakat värvi heegelniidid - õunarohelin, oranz, lilla, pruun ja valge olid vist põhilised. Aga sellist sinist värvi pole veel näinud (muidugi pole ka otsinud). Tubli tüdruk!

Silja ütles ...

Oijaa, seda sinist otsisin ma kuu aega, muide :) L�puks tuli Abakhani uus Capri heegell�ngade valik ja seal oligi :)

ketlin ütles ...

vau - väga äge ju!