teisipäev, november 13, 2007

Lihtsa naise elu

Teisipäev, 13.11.07
Mulle kohe meeldivad sellised ilmad nagu täna.
Selline mõnus lumesadu ja ootus. Oodata on ju igasuguseid asju - kelgutamist, suusatamist ja jõule. Ühte minu lemmikumat osa aastas.
Aga päeval käisin loo tegemise eesmärgil ühes huvitavas teraapias. Varsti saab sellest ka ajalehes lugeda. Siis panen siia ka lingi.
Aga igatahes nägu, mille kallal askeldati, on ausalt veidi siledam. Kui see protseduur vaid NII kallis ei oleks muidu:)
Üle pika aja pidin talveperioodil siis ilma meigita tänaval ringi käima - ained imenduvad nahka ja enne homset ei tohi ma näole midagi panna. Kui suvel õppisin ma meigitust nautima, siis talvel ei tee seda ma iialgi. Näol on kohe külm ju :)
Lisaks - oled üle pika aja kõigi oma iluvigadega väljas. Ja siis näed üle mitme kuu inimest, kelle ees ei tahaks selline olla. Aga õnneks on tegu lihtsate ja armsate inimestega. (Ma kohe oskan muretseda, eksole :))
Üle pika aja juhtus aga ka see, et ma lihtsalt jalutasin. Lihtsalt käisin jalg jala ette, vaatasin akendesse ja taevasse ja lasin lumel enda peale langeda. Vahepeal käisin kaubamajas lõhnu nuusutamas, leidsin kaks mõnusat uut ja ihaldusväärset. Aga no minu kümne aasta programmi nende ostmine ei mahu.
Ja siis hästi lõhnavana jalutasin jälle ja jälle ja nuusutasin värske lume lõhna ja lihtsalt olin.
Mõnus oli.
Selline vist ongi ühe lihtsa naise elu.

2 kommentaari:

Esme Kassak ütles ...

Selline ongi elu oma pisikeste mõnusate hetkede ja emotsioonidega. Selline päris.

Janika ütles ...

Jah. ka mitte-nii-naiselikus päevas leiab pärast sellist emotsionaalset lugemist mõndagi mõnusat, mis laseb hetkes lihtsalt OLLA... naine. Kõigega, mis sinus on. Ja teistes.