reede, mai 09, 2008

Tahan vs pean?!

Kuidas küll leida tasakaal asjade, mida ma tahan ja asjade, mida ma pean vahel? Või kuidas elu üldse läheb nii, et tahaks teistsuguseid asju, kui peab...
Mõistusega saan kõigest aru. Tundeinimesena aga...

3 kommentaari:

valgeseelik ütles ...

Mõistus ja tunded ei käi käsikäes. Saan Sinust väga hästi aru. See ongi väga piinarikas ja kohutav dilemma... ma ei sooviks vihavaenlaselegi sellist dilemmat... Kohutavalt raske ja muserdav...
Ja lõpuks oled sunnitud valima mõistuspärase tee, mis tegelikult mitte kuhugi ei vii...
Kõige õudsem variant.

Janika ütles ...

asjade kohta, mida vältiatult ja objektiivselt PEAD tegema, jäb üle mõelda tahan-tegemisteks. Kui ei õnnestu mõelda, siis äkki neid ikka nii objektiivselt võttes ei PEA tegema??

Silja ütles ...

Mõistuse ja tunnete üle ja nende koos ning lahus eksisteerimise üle olen pead murdnud juba ammu... Õnneks pole seekordne sissekanne päris minu enda dilemma, vaid ühe mulle armsa inimese oma, kuid see ei tähenda, et ma ise dilemmade ees ikka ja jälle ei seisaks...