laupäev, mai 24, 2008

788.- ehk jalgrattapealinnast

Üheks nädalavahetuseks aastas saab Tartust tõeline jalgrattapealinn. Tavaliselt on see üks maikuu nädalavahetus, mil rattaralli toimub lastele, terve päeva kihutavad Tartu tänavailm maailmaklassi ratturid ja pühapäeval antakse võimalus end proovile panna kõigil suurematel jalgrattasõpradel.
Ja ma pean ütlema, et mulle meeldib see nädalavahetus - olen juba aastaid jälginud tänavasõitu ja kavatsen seda teha ka tänavu.
Lisaks kavatsen ma kohe-kohe teha midagi, mida ma terve aasta pole teinud. Nimelt olen ma arstide soovitusel hoidunud jalgrattasõidust. Aga täna teen lastega ringi kaasa. Ahvatlus on nii suur. Eks pärast paistab, mis selg ütleb.
Aga. Tänavune nädalavahetus jääb mulle ilmselt eriliselt meelde. Juba eile tuli meie maja eest autosid ära parkida ning seetõttu oli meie majatagune erakordselt täis pargitud. Nii, et minu auto oli totaalselt kinni, ma ei pääsenudki rongi vastu sõitma. Sain sellest aga liiga hilja aru ja järgmisel hetkel sõitsin oma auto peegliga katki ühe teise auto peegli...
Võite arvata, et olin endast täitsa väljas ja ei saanud ka öösel eriti magada. Jätsin kojamehe vahele oma numbri ja hommikul võttis auto omanik minuga ühendust. Tegu on viljandilastega. Aga saame asja ära klaaritud. Hinnaks 788 krooni.
Ilmselt oli seegi märk, et vaja on aeg maha võtta ja lihtsalt olla.
Varsti saab.

Kommentaare ei ole: