reede, jaanuar 01, 2010

Tagasivaade - käsitööaasta 2009

Tagasivaated blogides on saanud omamoodi kohustuslikuks osaks. Või noh, kas just kohustuslikuks, kuid eks nad annavad omamoodi mõnusa kokkuvõtte olnust.
Üritan ka teha paar tagasivaadet - üks läheks korraga liiga pikaks.

Alustan käsitööst.

Vaatasin siin oma pilte ja mõtlesin tegemistele ja tegelikult võin selle aasta kordaläinuks lugeda. On vilditud, kootud, heegeldatud, õmmeldud, tikitud, fimotatud, liimitud, kleebitud...

Valdavalt olen teinud asju kingituseks, endale sain aasta alguses valmis ainult ühe salli ja mõned edevad kaelakeed. Kuid nüüd pean ka ise endale tegemise ette võtma, sest viimasel pealinnaskäigul kaotasin ühe oma lemmikkäpiku. Ei teagi, kuidas ilma temata saab...

Aastalõputegemistest meeldis mulle väga Jõuluteemalise värvipaki vahetus. Tegin selle Lauriinale, muude vidinate kõrval valmis üks valge kuusekujuline lambike.



See meeldis mulle endale ka nii väga, et tuleval aastal pean endale ka ühe sellise viltima. (Pilti pätsasin ka Lauriina blogist, sealt näeb ka pakki, mille mina sain - vägaväga ilusa jõulukardinaga...)

Minu selle aasta vaieldamatuiks lemmikuiks said aga pihuloomad, mis on väikestele sõpradele armsad kingitused (pildilolevad läksid Mervinile ja Mirellile). Ja nagu näitas Ingel Mary lugu, meeldib mulle endalegi neid saada... (Ingli loo panen ka kindlasti siia peagi kirja).



Ja aasta lõpus jõudsid minu meisterdatud kuuseehted isegi Norramaale.



Loodetavasti on nii, et kui tükike Su hingest on kuhugi maale jõudnud, jõuad Sa ise ka seda maad oma silmaga kaema... (Norra on Iirimaa kõrval üks minu unistusi...)

No ja ei jäägi muud üle, kui soovida, et uuel aastal ikka inspiratsiooni jaguks ning näpud väledalt arvutiklahvide kõrval ka käsitöö vallas liiguksid!

1 kommentaar:

helmo ütles ...

See lamp näeb väga lahe välja :)