pühapäev, jaanuar 10, 2010

Soe!

Lisaks paljudele muudele asjadele sain sel nädalavahetusel valmis endale sooja mütsi (lõngaks Katja Artica, 1 tokist jäi järgi pisikene tutsakas lõnga musta osa.



Ise olen väga rahul - väga soe ja mõnus sai :)
Pärast seda, kui laps aasta või kaks tagasi mu mütsi pihta pani ning ma olen ekstreemsetes ilmaoludes kandnud esimesi kättejuhtuvaid asju, on elu ka külmade ilmadega ikka lausa lill :)


Ning lisaks liitusin Isetegija-foorumis projektiga Isetehtud oma sussid. Sest mina olen meie pere suurim külmavares, kelle jalad alatasa külmetavad ja kes sel teemal alatasa ka hädaldab. Täna võtsin vardad ja lõngajupid ning valmisid sellised asjad:



Loodetavasti on nüüd mõnda aega soe. Ja jällegi - ise olen rahul :) Ja see ongi ju peamine :)

Kommentaare ei ole: