reede, august 14, 2009

T-särgi taaskasutus

Ühe tööprojekti raames oli vaja välja pakkuda taaskasutusnippe. T-särk on kõige lihtsam ja kättesaadavam, sestap tegin suure panuse sellele. Ja tulemus oli vähemalt mu enda meelest hea.
Et olin just laste väikesed särgid ära visanud, võtsin ette käigu kaltsukasse. Ja sain kõik piltidel "enne" näha olevad särgid ühtekokku 12.50 krooni eest.

Seksikas särk





See vast on kõige lihtsam ja tavalisem idee. Aga särk sai kelmikas ja Kertsile on see ka broneeritud. Kuniks siis kokku saame :)
Mu tüdruklapsele meeldis see ka, kuid kiri teismelise maailmavaatega hästi lihtsalt ei passi.


Lustakad alukad






Nende tegemiseks sain inspiratsiooni Kuduvalt Koeraomanikult. Alguses tuli T-särk, siis sobiv pitsiriba... Mu tüdruklaps vaatas mind küll kui hullu, kui ma alukaid traageldasin, kuid tulemusega jäi ta väga rahule. Ja ütles, et kannaks neid isegi. Seni hoian neid muidugi kiivalt enda kapis... :)


T-Kott





Selle idee leidsin portaalist Bioneer. Ja oma uue värvilise kotiga olen juba korra poes käinud :)
Riidest kotte pole ühes majapidamises ilmselt kunagi liiga palju.

Fotod: Aldo Luud (T-särgid enne) ja Mati Hiis (T-särgid pärast tuunimist)

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Uohh, väga kõva sõna! Tõesti väääga lahe:)