kolmapäev, jaanuar 13, 2010

Talv minu akna taga ja talisportlane minu hinges

Tänane PM horoskoop teatas hommikul irvitavalt: "Pakatad tervisest ja tahad talviste spordialadega tegeleda. Suusatades või uisutades võid kohtuda uute, vaatevälja avarduvate inimestega."
Jaahhhh - tahtmine on. Aga saatuse irooniana algas eile mingi kurguvalu ja nohu. Mis täna mõnusalt lohisedes jätkus. Ja et terve järgmise nädala saaks talisportida ja vaatevälja avardavate inimestega kohtuda, otsustasin täna end tubaselt ravida. Nii jäi mulle osaks nautda vaid aknast avanevat vaadet. Mis pole ju iseenesest üldsegi mitte paha :)



Aga meeleheitlik ravimine päädis täna elus esimest korda ingveri proovimisega, mida väga paljud head inimesed on soovitanud. Ja mille kasulikkusest olen lugenud ja kirjutanud.
Ja ma olen täiesti vapustatud, tegu ON täieliku imerohuga, kõik mu hingamisteed on valla. Nii saangi varsti lume sisse tagasi!

Kommentaare ei ole: