neljapäev, august 07, 2008

Jagamine ja läbimine

Kui naine tahab jagada end pere ja töö ja iseolemise vahel, on tal teinekord päris kiire aeg. Eelolevad neli päeva toovad lakkamatu marsruudi Tartu-Pühajärve-Kääriku-mets-mets-Tartu-Käsmu-Tartu-mets-Tartu. Ja sadu kilomeetreid. Aga noh, eks mu eilnegi päev möödus kaugsõiduautojuhi rütmis - päevaga 700 ilusat kilomeetrit läbida pole ju paha.
Ja kõigist nendest ilusatest paikadest ja sündmustest tagasi tulla on hea, sest siis saan ma jälle aru, et tegelikult minu isiklik tekk ja padi on kõige paremad maailmas. Isegi magamiskotist paremad :)

5 kommentaari:

luize ütles ...

ma saan aru, et teie lähete ka viru folgile :)

Arko ütles ...

Põlgastel siis ei näegi?

Silja ütles ...

Ikka näeb, see läheb ka määratluse mets alla :)

Anonüümne ütles ...

loodan, et magamiskott - truu kaaslane oma seiklustarmastavale perenaisele, pole su blogi lugeja. muidu ta solvuks raudselt:P

Silja ütles ...

Mul on oma magamiskotiga väga usalduslik suhe, ka tema ei pea mind aegajalt parimaks. Seega oleme tõelised sõbrad :)