esmaspäev, august 04, 2008

Argipäev

Inimene, kellelt sul niivägavaja kommentaari saada, ei võta lihtsalt teist päeva toru ja meilile ka ei vasta. Ometi sekretär ütleb, et ta on olemas. Aga teises majas.

Hommikul koos äikesevihmaga ärgata on jube. Ma olen varemgi öelnud, et ma kardan äikest. Sellel ajal tahaks olla kaisus või sügaval teki all. Ja karta on, et tänahommikune äike ei jäänud viimaseks. See mulle augustite juures ei meeldi.

Köögiakna taha on nädalavahetusel ühe ämbliku kätetööna valminud imeilus ja hiiglaslik võrk. Aga ma ei saa seda sinna ju jätta...

Ahjus valmib kohe vaarika-pisarakook. Lõhn on hea (enda kätetööd tuleb ikka kiita, eksole). Ja poeg saabub loetud tundide pärast laagrist.

3 kommentaari:

Krista ütles ...

Aga nad püüavad sääsed kinni.. Seepärast meil ongi kodus tehtud ämblikega "äss diil" ja neil on omad nurgakesed ja kohad, kust ma ainult äärmise vajaduse korral (kui on vaja nt tapeeti vahetada) võrgud maha pühin:)

Silja ütles ...

Jaa, ma ka aknanurgast pole neid kunagi ära ajanud, aga lausa läbi ämblikuvõrgu ka välja vaadata ei tahaks...

Krista ütles ...

Siis oli see tõesti vist hiiglaslik:)