neljapäev, juuli 03, 2008

Kordaläinud kesknädal

Eile jooksis juhe kokku. Ja otsustasin minna metsa kukekaid otsima. Pidin seda tegema lausa üksi, sest keegi ei saanud muga kaasa tulla ja lapsed on ju parasjagu maal.



Just selline see minu mets on. Kus ma jalutasin tund aega. Nautisin sipelgate teekonda ja männipuude müha. Mina, lehtmetsade keskel kasvanu, ometi tean, et männimetsadel on see teistsugune. Selline sõbralik, kuid salapärane.

Siis aga võtsin ette jalutuskäigu ühes teises metsas, mis minu teele ette jäi.



Ja seal mustikate otsa sattudes hakkasin ma loomulikult neid korjama, kuid ühtäkki püsti tõustes nägin puudel märke. Peaaegu kõik puud olid neid täis. Mõned lausa kahelt poolt. Olen kuulnud ja näinud ristimetsi - kohti, kus tehti rist männile, kui sealt matuserongiga mööda sõideti. Sellist asja aga varem mitte. Kas keegi oskab sellele ehk seletust anda?

Pärast pikka tiiru jõudsin koju tagasi. Koristasin, tegin korda oma aknaaluse lillepeenra, millega mul toimus kevadest saati sotsiaalne katse ja valmistasin oma esimese mojito.



Sellise värskendava ja mõnusa. Ja sain hakkama! (kuigi seda varem ei uskunud).

Täna sain ühele poole ühe suure tööprojektiga ja koristasin veel ja pesin aknaid. Ja nüüd on hea olla. Selle nädala keskpaik on tõeliselt korda läinud.

Kuigi kukeseened jäid metsast leidmata. Ühtegi smsi pole saanud. Ja mõni mure kummitab kuklas. Aga ilmselt peabki elus kõik tasakaalus olema ja iga asi omal ajal.

Metsas aga oli tõeliselt hea.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Märgid puudel peaks olema vaigu kogumiseks. Pead just ei anna, aga nii on mulle kusagilt meelde jäänud.

Silja ütles ...

See võib täitsa olla :)
Aitäh vihje eest!

ketlin ütles ...

issand, sinu mojito on nii ilus võrreldes minu esimesega. ja teisega. ja kolmandaga. rohkem pole teinud, pean vist sinu juurde õppima tulema:P

Silja ütles ...

tule muidugi, ma heameelega teeks suga koos mojitot :)

ingapl ütles ...

Märgid puudel ON vaigu kogumiseks (mu isa on seda teinud ja meile selgitanud kuidas asi käis - mõnes metsas on isegi mõni vana torbik veel puu kylge või alla jäänud.