esmaspäev, september 01, 2008

Uus kooliaasta



Täna ta siis algas. Viies kooliaasta. Ma pean ütlema, et see tuli rahulikumalt, kui paljud varasemad. Rõivad olid varasemast olemas, kingad mahtusid veel jalga ja vihikupaanikat ei põdenud.
Viies klass on ju nimelt põhikooli esimene, kus algab see va suurekssaamine. Kõik õpetajad on uued, igat ainet annab erinev inimene ja igal pedagoogil on ju teadupoolest erinevad nõudmised.
See muidugi tähendab seda, et kergekujuline vihikupaanika valitseb meie kodus terve eeloleva nädala. Sest ma põhimõtteliselt keeldun koju varusid soetamast, kui poes on kõik peaaegu ööpäevaringselt saadaval. Ja kapist ei kipu keegi ikka asju üles leidma peale minu enda ja sahtlitest me parem ei räägigi. Tegelikult olid viimased mul endal omal ajal oluliselt hullemad :) Sest siis ei olnud ju seda head sõpra google-t ja sahtlid ning kapid tuli maast laeni ja veelgi rohkem erinevaid väljalõikeid täis laduda. Oh aegu ammuseid...

Kuid täna avastasin ma taas - eriti pilte vaadates - et kaksikute tütarlapshing on ikka meeletult kasvanud viimase suve jooksul. Kindlasti poisshing läheb mõne aasta pärast tast mühinal mööda, kuid praegust kontrasti on lahe vaadata.

Aga sel kooliaastal pole ka mul endal muud võimalust, kui lõpetada alustatud magistritöö kirjutamine. Miski muu mind ka selle etapi lõpetamisest enam ju ei lahuta. Kuidas ja milliste jõuvarudega, on hetkel veel selgusetu. Lisaks mulle ka mu heal neljal kursusekaaslasel... Vist ei jää muud üle, kui oma viiendikelt initsiatiivi ja energiat ammutada. Ja seda ka kaaslastele jagada.

2 kommentaari:

Triin ütles ...

Edu, Silja! Ja head kooliaasta algusest siis nii vaikestele r66mur6ngastele kui suurematele 6ppuritele:)

Anonüümne ütles ...

varsti algab uus telemäng: targem kui 5 b vms - ma usun, et sa lööks seal läbi