reede, september 26, 2008

Hullu Humalapuud igatsedes

Airika ajas mulle peale tõelise igatsuse Hullu Humalapuu järgi.
Lisaks sellele, et see laul on selline, et minul jõuab see välja minu mitte kõige kvaliteetsema selgroo otsani, on selles ka sellised tunded, et .... uhhhh!
Ja kui üks nõrk naine on uinunud äärmiselt õnnetus meeleolus, pisar silmanurgas, siis mis võiks teda arvatavasti rohkem aidata, kui üks Hull Humalapuu.
Ja hommikul oli selline tunne, et täna on see päev, kus ma tahan olla oma kapi taga hästi väiksena oma teki all. Aga ma sundisin end sealt välja tulema ja tööd tegema ja askeldama.
Lisaks on täna Kausikujulisse Kalurikülla oodata Põhjala väravapoolset rannarahvast ning ühed armsad väikesed kaksikudki on siia tulemas.
Tuleb jaksata lihtsalt hea ära oodata!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma meelega ei taha seda luuletust laulunba kuulata. Ühes saates ma kuulsin kuidas Ellen Niit seda ise luges - selle rütmi ja intonatsiooni vastu ei saa miski.

Airika ütles ...

Mul on hea meel, kui ma Sinu päeva päikest sain tuua. Loodetavasti suutsid end ikka lõpuks tööle häälestada.

Maarja on üldse hää. Eile oli väga hää. Eriti pärast Karla tarka raamatut. uhhh!

Tervisi siitpoolt ekraani!