kolmapäev, september 24, 2008

Hommikupoolik Stingi ja igatsusega

Pagan, need mõnusad päevad õues mööda linna ringi tuhisedes on nii hääd olnud, et väga tahaks täna ka sinna päikesesse. Aga no keegi peab ju vahepeal tööd ka tegema... Nii ma siin olen asjalik, kriban ja kriban, kuulan Stingi ja piilun igatsusega õues paistvat päikest. Vahepeal teen akna ka lahti, et teda tunda :)

Tõttöelda on mul lausa selline kevade tunne. Selline möödunud imelise kevade tunne. Mis ei kao minu seest ilmselt kunagi kuhugi. Mõnede asjadega lihtsalt on nii.

Tegelikult tean ma, et väga kaua ma siin vastu ei pea ja lähen ikkagi ka täna oma susse tänavaid katnud lehevaiba sisse sahistama.

Sest lõppeks saab natuke arvutitagust tööd teha ka kuuvalgel. Siis on ümberringi vaiksem ja mõtted seeläbi selgemad.

Kommentaare ei ole: