esmaspäev, juuni 02, 2008

Raamatutest

Väikekass tegi vahepeal laialt levinud raamatutesti.
Kuna ta lahkelt lubas, et tehku, kes varem teinud pole, siis teen nüüd. Kunagi hea vaadata.

Reeglid siis järgmised:

1. Haara endale kõige lähemal asuv raamat.
2. Ava see leheküljelt 123.
3. Otsi üles viies lause.
4. Kopeeri oma veebipäevikusse järgmised kolm lauset.
5. Saada see meem edasi viiele inimesele ja anna teada kes sulle saatis.

Tänasel päeval oli mul käeulatuses taas Jeanette Wintersoni "Kehale kirjutatud".
Ja vastavad laused:

"Kui mu käsi liiga sundimatult üle su teravate tiivanukkide libiseb, hakkab mu peopesa veritsema. Ma tean neid liigse enesekindluse stigmasid. Haav, mis iial ei parane, kui ma võtan sind liiga enesestmõistetavalt."

Tehke naljapärast ka, sõbrad, kes varem veel teinud pole!

Kommentaare ei ole: