neljapäev, juuni 12, 2008

Appi, kaalun 210 kilo!!!!



Täna võtsime ette retke Ahhaa keskuse järjekordsele näitusele. Ja ei kahetsend sugugi - tegemist ja uudistamist jätkus seal kogu perele, lisaks võttis pallide korvi loopimine ja ratastooliralli vahepeal naha ikka täitsa märjaks. Lastel veel rohkemgi, sest sprinti ma oma veel lonkava jalaga targu proovima ei läinud.
Aga seda ma sain küll teada, et kui ma tahaksin väga kerge naine olla, siis peaksin minema elama Pluutole (ma tean küll, et teda enam planeediks ei loeta, aga mina ikka loen, sest kuidas ta vaeseke ikka nii elab) - seal kaaluksin ma vaid 5,5 kilo. Aga Jupiterile ei läheks vist eal, sest kes see ikka 210,7 kilo kaaluda tahab :)
Igatahes möödus näitusel kaks tundi lennates (nägime seal ka vahvaid sõpru) ja soovitan seda soojalt kõigile, kes sinna veel sattunud pole - avatud on Ahhaa-OOOOO vaid pühapäevani.

Kõrvalolev pilt näitab seda, kui palju on minu jalanumbril puudu numbrist 53. Päris lootustandev, eksole - mu suurima sõbra jalanõud on nr 48 ja neid olen vahest naljapärast proovinud. :)

1 kommentaar:

Sekeldaja ütles ...

PS!
Pulsisagedus oli võimalik kerge
vaevaga 240-le saada
(pulsi mõõtur jukerdas), lihtsalt tuli mõõturit veidi pigistada
minu Tõnis avastas selle.