esmaspäev, juuni 30, 2008

Külluslik suvi



Mul on tunne, et ma hakkan ennast kordama, aga mulle meeldib meie Eestimaa ja suvi ja kõik mis sellega kaasas käib - kõik need värvid ja lõhnad ja ilu ja olemine. Ja vaikus. Või siis vastuoksa looduse helid - krabisev vihm telgikatusel, rukkirääk metsaserval põllul või järjest elavamalt oma viiuleid häälestavad ritsikad kõrge rohuga heinamaal.

Nagu igal suvel, nii ka sel, räägivad inimesed, mida tähendab puhkus nende jaoks ja kus nad seda veeta tahavad.

Mina tahangi nii - vaikselt värvide ja helide keskel. Koos armsate inimestega.

On see tasahilju hiiliv vanadus või eneses kohalejõudmine?

1 kommentaar:

valgeseelik ütles ...

Mulle meeldib ka meie Eestimaa suvi - see on nii ilus!!! Milline imeline sinine taevas, rohelus, kollased rapsipõllud... Ja linnulaulu võiks lõpmatuseni kuulata, see on nii võrratu! Ükskõik kuhu lähed - igal pool on ilus! Ja tegelikult on iga aastaaeg ilus, kui vaid näha osataks ;)