kolmapäev, aprill 23, 2008

Lapsed rõõmsaks



Pakivahetus "Lapsed rõõmsaks" jõudis minu lasteni eile, kui postiljon helistas ukse taga kella ja Siimule paki tõi. Laps oli üllatunud ja paki sisu tegi ta väga rõõmsaks, sest ta leidis sealt endale pea kõike meelepärast: ristsõna, Navirtolla pildiga postkaardi, joonistusploki Mürakaru koomiksi väljalõigetega, kommi ja kaks pallikest, mille nime me ei tea.
Need pallid on aga ainsad meelelahutusvahendid, mis tema sõnul koolis kaasas tohivad olla ja nüüd on kaks päeva toimunud tihe harjutamine. Esialgu küll väga kobalt, kuid tegevust jagub.
Siim tuli eile õhtul minu juurde ja palus kirjutada paki tegijale suure aitäh ning teatada, et tema on väga õnnelik. :)

Aga - täna hommikul helises uksekell taas. Paki sai teine lapsuke. Sigrid. Ja millise paki! Tõelise unistustepaki. Selles olid hobusekleepsud ja üks Witchi raamat, isetehtud külmkapimagnet ja võtmehoidja, ristsõnaga kruus (mille vastuseks on Sigrid) ja imeimeline ehtekarp! Seda nähes muutus seekord emme kadedaks :)
Pildid on ükshaaval allpool.







Ise jõuan pakke postitama homme-ülehomme.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Sinu lapsed on tõesti vahvad pakid saanud!!! (Mina oleks ka tüdruku paki üle kade ;)) Nüüd sellel TKV-l ka pildialbum - lisa pildid ka sinna!!! Heily5

Anonüümne ütles ...

Tore et meeldis! Mul kohe hea meel!!
Virbi

Krista ütles ...

Väga vahvad pakid ja ehtekarp on igati kadestamist väärt:)

Anonüümne ütles ...

see pall on muide footbag, ma oleks ka õnnelik