neljapäev, jaanuar 03, 2008

Pakane

Mulle meeldib, et kraadiklaas on eile õhtust saati lakkamatult näidanud 13 külmakraadi. Mulle meeldib isegi mütsi selle pakasega kanda - hakkan vist vanaks jääma.
Mulle meeldivad jõuluajast linnatänavaile jäänud tuled, mis külma käes kiirgavad erilist valgust. Mulle meeldib, et lubatakse lund.
Ja juba järgmisel nädalal on Tartus lootust nautida nii suusa- kui uisurõõme (vihje: lugege esmaspäevast ajalehte).
See ei saa ju olla midagi muud, kui ainult meeldiv!
Kuigi mu tervis paneb asja veidi teisiti hindama - täna sain asjatundlike inimestega rääkides aru, et ühe hea spetsialisti juurde pääsemiseks pean kasutama keerulisi tutvuste teid. Esimest korda elus. Sest oma seljahädaga ei saa ma lihtsalt niisama edasi elada ja valuvaigiste toel tööl käia. Aga just seda perearst täna lihtsalt soovitas. Peab ju olema ka valuvaigistiväliseid lahendusi.
Seega - suusamäele ma tänavu targu ei roni. Aga mõned tiirud Tähtveres tahaks ometi teha. Ja uisutada ka. Nõrkemiseni.

1 kommentaar:

Mari-Liis ütles ...

Taastusravina peaks aitama võimlemine. Võimalik, et Sa juba võimled:) lisaks valuvaigistitele. Kõike head uueks aastaks!