neljapäev, jaanuar 03, 2008

Mida teha lärmakate kolleegidega?

Töötan kontoris, kus juba töö iseloomust lähtuvalt on olukord kohati liigagi lärmakas ja enda töö tegemiseks vajalik ümbritsevast väljalülitamisoskus on vägagi oluline ja vajalik.
Ja kannatliku ja rahumeelse inimesena oskan ma seda täielikult ning talun ka päris palju.
Täna läks aga kops üle maksa. Kui teisel pool lauda visati korda viis telefonitoru kogu meherammu appi võttes hargile ja röögiti sealjuures koletuma häälega.
Minu tavapärane leebe kolleegi tänavale jalutama suunamine siinkohal ei töötand. Ja samaga ma ka vastata ei saa, sest mu hääl ei kanna seda ealeski välja.
Mida peaks sellistes olukordades tegema?

1 kommentaar:

Krista ütles ...

Vastik-vastik.. Mulle ka ei meeldi läheduses laamendamine - isegi kui konkreetselt minu vastu see suunatud pole.
Vist "palkaks" mõneks päevaks (või nii kauaks kui vaja) "turvamehe". Piisavalt suure. Laseks tal oma töölaua kõrval seista, sõrmeküünte aluseid silmitseda, püstolikabuuri kohendada, aeg-ajalt köhatada (siis, kui kipub tekkima pingsast mõttetegevusest tulenev vaikus;)) ja altkulmu toda röökivat kolleegi piidelda. Ei mingit vasturöökimist, lihtsalt selline vaikne pindakäimine;)