neljapäev, jaanuar 03, 2008

Kurbus

Täna autoga sõites meenus mulle asi, mis mind aasta viimasel päeval väga kurvaks tegi. Ja vihaseks. Ja mõlemat korraga.
Nimelt oli keegi tainapea otsustanud, et tal on meie auto ratastelt ilukilpe vaja. Ja võtnud need, kõik neli loomulikult korraga, et oleks kena komplekt.
Ja kui ma selle avastasin, tundsin ma tegelikkuses, et ma olen väga abitu. Ja ei tea, kuidas sellistes olukordades käituda. Ka politsei ei leia neid ilukilpe ju ilmapeal üles.
Käisin juba poes vaatamas, palju uued maksavad.

2 kommentaari:

busykiskja ütles ...

Keegi on su auto peale vist väga kuri. Tulin üleeile õhtul mööda Tähe tänavat ja oli tunnistajaks, kuidas miski tüüp oleks oma Audiga sinu autol pool külge maha sõitnud. No tead isegi - tüüp püüdis maru hooga koha pealt minema kimada, aga võttis auto vibama. Ja niimoodi ta sinu autost paari sentimeetriga mööda vingerdaski. Päris rõve vaatepilt oli...

Silja ütles ...

Väkk :( Aga eks see meie tänavaäärne iseenesest on juba selline, mis väga turvalisena ei mõju. Aga talvel pole autot mujale ka paraku panna.