kolmapäev, jaanuar 02, 2008

364 päeva aasta lõpuni ehk 2007 sai äkki otsa

Head uut aastat, armsad sõbrad!
Nii see aasta läkski, viimastel päevadel ei jõudnud enam postitusi lisada. Rääkimata aasta esimesest päevast - 2008. aasta saabus vägagi meeldivas seltskonnas ja nii suutsin ma aasta esimesed seitse tundi vapralt üleval olla, külalisi võõrustada, ohjeldamatult rääkida (seda muidugi vist isegi liiga palju, tundub tagantjärgi :)) ja DJ-ks kehastuda.
Ühesõnaga, oli lõbus, nagu sellel ajal ikka olema peab.
Ja üks suur erinevus võrreldes varasemate aastatega oli ka - meil oli oma tulevärk tänu Tiidule. Mis mulle, vanale pabistajale, tähendas muidugi ohjeldamatut hirmu, et ega miski asi vales kohas lahti ei lähe (minu elutoas näiteks :) - mul pole kunagi varem olnud OMA kodus niipalju lõhkeainet), kuid Tiidule endale hullu askeldamist.
Aga lastel oli kohe täiega põnev.
Ja tore oli see, et laulda sai. Nii ETV "Klaver põõsas" saate järgi (kuigi ma ikka ei saa aru, miks peab sellisele laulule nagu "Õllepruulija" teksti alla jooksma panema :)) ja Huko juhatatud "Ma lätsi läbi Tsergo küla" viisil.
Ehk on see kõik lootus, et uus aasta tuleb parem, kui varasemad.
Vähemalt ei ole ma seda lootmast sinisilmselt väsinud, kuigi möödunud aasta hõõrus mu roosasid prille ikka oluliselt tumedamaks küll. Aga sellest kõigest kunagi edaspidi.

1 kommentaar:

Krista ütles ...

Head uut aastat, Silja!
Meil oli tänu tulevärgile ka põnev;) Aastavahetuse põhiline ja kõige rõõmsam koht oligi siis, kui üks rakettidest ei plahvatanud mitte õhus vaid pudelis, kuhu olime ta asetanud. Pudel kukkus pikali, sai pisut tahmaseks ja me itsitasime elukaaslasega ohutus kauguses nagu üleannetud jõnglased;) Aga üldiselt oli ohutus muidugi kõige tähtsam.