teisipäev, jaanuar 29, 2008

Esimesed ehted

Nii tore, et inimestel on võimalik veel vanaski eas teha asju esimest korda.
Nii käisin ma eelmisel nädalal esimest korda Tallinnas söömas vahvas kohas mille pealkiri on Olde Hansa.
Ja Tallinnas oli üldse mõnus. Palju kohtumisi eranditult toredate inimestega. Ja seetõttu võrdus ühepäevane käimine peaaegu nädalase puhkusega - nii vaheldusrikas ja
lõõgastav oli see.




Ja täna sain valmis oma elu esimese ehtekomplekti. Ise olen rõõmus :) - loodetavasti nende ehete saaja ka.

3 kommentaari:

Krista ütles ...

Kenad ehted. Ei ütleks üldse, et esimesed:)

ketlin ütles ...

vau silja, nii ilusad! ma nii imestan ja minestan, et nii virk annab olla ja asju oma kätega teha. tõsiselt äge.

Anonüümne ütles ...

ma tõega olin rõõmus, kui need ehted enda sõbrapakist leidsid. Naljakas on see, et imetlesin, et kuidas nii ilusaid ehteid saab teha, mina kyll ei oska. Ja nyyd loen, et veel esimesed kah:O...annet sul on...seda ma ytlen. aitäääh suurepärase sõbrapaki ees. Sõbrapäev oli nii sõbralik kuidagi kohe tänu sinule :D