esmaspäev, märts 09, 2009

Naistepäevaüllatus Victoria-aegsele leedile



Foorumis
antud vihje peale läksin täna postkontorisse pakki nõudma. Sealsed töötajad olid üllatunud, et mu pakk seal on, sest pärast viimatisi ümberkorraldusi peaksin ma kuuluma nagu kesklinna piirkonda. Reaalsuses olen pakkide järel käinud täpselt pooleks - kord Karlovas, kord kesklinnas.
Igatahes paki sain oma õhetavate palgede kiuste kätte ja see oli päris koguka kasti sees :) Korraks tekkis isegi tunne, et kas jaksan selle koos oma toidukotiga koju vedada. Aga jaksasin, isegi ei kukkunud, kuigi tänane ilm teadupoolest ju kõik tartlased traumapunkti ajas.
Kodus ma mõistagi end kaua taltsutada ei suutnud ja hakkasin kohe pakki lahti harutama. Õnneks olid lapsed koolis ja sain seda ise rahulikult teha :)
Ja oi mis ma sealt tsellofaani alt kõik leidsin :), üks vaimustusohe järgnes teisele!
Kõigepealt hakkas näppu suur päikeseline kruus - täpselt praeguseks ajaks loodud, mil ma ühe suure tassi kuuma teed teise järel endale sisse kallan. Siis leidsin sealt teepurgi - Red Sunseti nimelist teed ma polegi veel proovinud. Selle nimi võiks aga aimata lasta, et see mulle meeldib :)
Siis leidsin tahvli maitsvat šokolaadi (poole pistsin kohe üksi pintslisse) ja dinosaurusemuna, mis nõuab veidi kannatust, et dinosaurus ikka kasvaks. Aga kuna selliseid isendeid on meie majas varemgi nähtud, ei ehmunud ma - see muna tõi hoopis palju rõõmu minu lastele, kelle silmad koheselt hõõguma pistsid. Ja draakonitega (mu meelest on need dinosaurustega üsna sarnased loomad) ümberkäimise õpetuse sain ma hiljaaegu ju ka :)
Ja siis oli pakis üks pruun karp ja Ikebana raamat. Ma pean tunnistama, et ma olen seda teost poes isegi sirvinud, kuid ikka olen jätnud ostmata... Ja nüüd on see mul olemas! Kindlalt järgneb mu kodus nüüd lilleseadeline aastaring :)
Ning hõbenööriga kinni seotud pruuni karbi seest imeilusad randmesoojendajad, mille peale õhtul ka tütre silmad põlema läksid.





Ja randmesoojendajate alla oli peidetud kiri: Kaunist naistepäeva tõelisele Victoria-aegsele leedile - soovivad Mrs. Beetoni nimelised randmesoojendajad ja Ussicke :) Lisaks ka kirjeldus Mrs. Beetoni tähtsusest ajaloos :)

See pakk oli nii minumoodi pakk, et seekord ma ei oska sellest isegi ühtegi lemmikut välja tuua :) Kõik on nii ülilahedad asjad ja nii armsad, et kohe sõnu ei jätku. Pigem nüüd tekib mure, et kas minu pakk ikka jõuab kohale ja kas see saajale ikka meeldib... Aga loodetavasti pole enam kaua põdeda. Ja sellist mõnusa pakiga, nagu mina seda sain, on põdemine mitu korda muidugi kergem :)

Suur-suur aitäh, Sulle, Ussicke! Nii suur aitäh, mille jaoks pole isegi suurust ja tähemärke olemas :)!!!

Ja mõnele kõrvalseisjale, et kes see Victoria-aegne leedi on: naiseliku naise võrdkuju, kelle elus on kaunilt kujundatud tasakaalus pitsid, lilled, kübarad, tikandid ja kõik absoluutselt naiselikud pisiasjad.

;)

Täiendus
Ussicke on oma paki sündimist blogis nii lahedalt kirjeldanud, et pean seda kohe ka siin tsiteerima:

"Tegin loosi tahtel paki Siljale, kes ankeedi järgi oli midagi "lüürilise nümfi" ja "Victoria-aegse leedi" vahepealset. Õnneks on Silja suhteliselt usin blogija ja foorumis kribib ka üsna sageli, nii et infot jätkus piisavalt. Paraku liiga piisavalt - selgus, et pr Lüüriline Nümf ostab endale sageli luuleraamatuid, nii et mõnd sellist kinkides oleks üsna suur risk, et tal on see juba olemas. Hmm... Seedisin mis ma seedisin, aga lõpuks sai kokku sihuke pakk: Sisuks: Mrs Beetoni nimelised randmesoojendajad (Victoria-aegne etiketiguru), oma tõlgitud raamat ikebanakunsti teemal, šokolaad raamatu kõrvale krõbistamiseks, Red Sunset tee paabulinnuga tassist joomiseks (tass seest valge, et tee värv hästi välja paistaks) ja üks pesuehtne draakonimuna, et tõeline printsess ei peaks päevagi ilma isikliku loheta elama."

Kommentaare ei ole: