teisipäev, märts 31, 2009

Keerake see kell tagasi!

Mina nii elada ei saa lihtsalt!
Kaks päeva olen armutult sisse maganud. Ärganud vana kella järgi õigel ajal.
Aga lapsed, lapsed jäävad ju nii kooli hiljaks.
Ja üldse.
Keeraks selle kella tagasi ja jätaks ta siis sinnapaika.

4 kommentaari:

Sala ütles ...

aga jällegi väga sobib see kellakeeratud varjant :)

Lassie ütles ...

joodikutel, tulevad juba kella 9.00 ajal poe ette värisema. Pole hullu, uus ärinišš on õhtul alkoholi valmis ostmine ja siis hädalistele väikese kasumi abil maha müümine. Kiidetud olgu eesti vabariik ja valitsevviletsus!

Eve Piibeleht ütles ...

Mina olen risti vastupidisel arvamusel, üleüldse võiks suveajale jäädagi. Talvel on ükskõik, nagunii kogu aeg pime, aga varakult pimedaks minevaid suveõhtuid ma lausa vihkan.

ArvoS ütles ...

Pean thela -ga nõustuma. Nüüd on peale tööd lausa 3 valget tundi.