pühapäev, märts 08, 2009

Tee, film ja ööhakk

Mis sobib ühte küllaltki päikeselist nädalalõppu, mis paraku küll lõpeb valutava kurgu ja kehva enesetundega?

Tegelikult ma mõtlesin vahepeal välja, kust see nüüd siis tuli. Nimelt ikka see kevad. Siis tõmbad ju sooja päikese käes jopelukku rohkem lahti ja salli ei pane korralikult kaela ja üldse... Vana inimene juba, aga ei ole õppinud... Sest kevadetunde vastu ju ei saa:) - see paneb tegutsema omasoodu.

Aga kell saab kohe südaöö, lapsed magavad ja majal on silmad unised. Mina tegin endale suure tassi teed, panin sinna mett sisse ning telekasse jooksma "Love Actually" mida eile mõistagi polnud aega vaadata. Kevad oli ju õues ja päike ka.

Ma tean küll, et tõbised peaksid magama ja mitte mõtlema homsetele kohtumistele ja üldse, sest tervis tuleb just nii paremini, kuid kuidas ma siis magan, kui peas on mitmed mõtted ja homme saab alguse ka üks paar kuud kestev üritus, kus minu vastutusalas on ma-ei-teaveel mitu eelteismelist last, kellega maailmaasju veidi selgeks rääkida...

Kommentaare ei ole: