laupäev, märts 08, 2008

Tähtkujupakk

Nüüd tasapisi toekam ja saan ka juba võlgu jäänud asjaga tegeletud. Nimelt imeline tähtkujupakk, mille tegi mulle Annyliis .
Mida selles imelises pakis kõike polnud! Isetehtud kalake (laste rõõmuks:)), võtmehoidja, kõrvarõngad ja kaelakee, taskupeegel ja teine võtmehoidja, merehelidega CD, kleepsud ja viirukid, teokarp ja teokarbist pärlid ning merekivikese kommid. Ja minu suured, suured lemmikud - imelised kaladega põlvikud! Panen nendest veel pildi siia juurde.


Suur-suur aitäh veelkord Sulle, Annyliis!

Ja selle eraldi kingituse eest veel ka :)

Taas kord kogesin, et pakivahetus on justkui sõpru kuskil juurde toonid - eks minu eelmine pakk läinud ju just Annyliisile. Ja see tunne on ütlemata tore.
Meie endi pakid lähevad teele esmaspäeval, sest oksendamis- ja palavikuhaigused võtsid kahjuks oma. Sigrid veel vaevleb.

4 kommentaari:

Esme Kassak ütles ...

Pole ise küll (kahjuks) ühestki osa võtnud, aga ei suuda ära imestada, kuidas on võimalik nii väikse raha eest niiiii palju asju sinna pakki panna:) (ju seda isetehtu aega ja "lõngajuppe" ei arvestata summa sisse ...) Ja need sokid-põlvikud on viimase peal. Siuksed peaks endalegi tegema-muretsema vms. Soojad ja ägedad (tujuloojad).

Anonüümne ütles ...

Vabandan Sigridi ees ette ja taha, kuid kahjuks pakk hilineb oodatust rohkem. Loodan, et üks paki tähtis osa minuni lõpuks posti teel jõuab, et siis pakk teele uuesti panna. Seniks head paranemist Sigridile, loodetavasti paki sisu korvab ootamise :)

p.s. 1. kommentaar ei tulnud kahjuks läbi. Loodan, et topelt ei tule ;)

Silja ütles ...

Sisalikule: ma ise ka imetlen neid pakisisusid. Minu enda saadetav seekordne pakk k�ll niipaljudest asjadest ei hiilga, kuid ehk sisu seet�ttu ei kannata. Ja hinnapiiri pole mina k�ll kunagi suutnud tabada, ikka kipub �le minema :)

Anon�msele: Sigridile s�num edasi antud. Kuna �ks osa pakist saabub postiga, muutus see tema jaoks t�esti t�htsamaks :)

Anonüümne ütles ...

mul on ytlemata hea meel, et pakk meelepärane oli. Eks ma nägin ka topelt vaeva, sest olin ikka nii vaimustuses sellest, et aadress
tuttav on. Kohe selline tunne oli, nagu teeks tuttavale inimesele paki. Poole mõnusam oli teha :)
Nii hea meel, et põlvikud meeldivad:) nii nii hea meel kohe :D
ihh...
NB! See eelarvesse jäämine oli naljakas, sest olin kindel, et olen rohkem kulutanud, kui aga kokku lõin, siis oh imet, isegi yllatavalt väikene summa oli. Ju ma olen hea arveldaja ;)...ehh...
(Annyliis)