kolmapäev, aprill 01, 2009

Aprill!



Aprill tuli kellukeste helinal. Vana meediainimesena suhtusin ma päeva jooksul postkasti ja portaalidesse laekuvasse ettevaatusega, kuid õhtul sain oma aprillinalja ikka kätte. No kesse oskab arvata, et kultuuriuudised ka nalja teevad. Igatahes kui I. kolmapäevaõhtuselt mängult koju naases, siis teatasin talle seda õhinal, et mõtle, meie eurolaul tehakse vene keelseks ning Moskvas esitatakse seda just vene keeles...
Terve pere vaatas mind imeliku näoga ja isegi lapsed lagistasid naerda.
Ehhhh....

Ja siis maja eest leidsin lumikellukesed. Lihtsalt lambist. Maitea kas ma olen lihtsalt nii väsinud ja maganud kaks nädalat või misasja, aga eile oli samas kohas mu meelest lumi. Ma olen ikka nagu harjunud, et ma panen tillukesi imesid ja detaile tähele. Nüüd olen aga suures hämmelduses, kuidas see siis nüüd nii äkki...

Aga minu lemmiklibauudised rääkisid Naabrihäältega CD-st, puugikaamerast ja väikesest pruunist Peebust.

Kommentaare ei ole: