neljapäev, aprill 02, 2009

2 in 1 pakivahetus: lihavõtted ja kevadine aed



Nii,sain täna jälle paki :) Sellise tõelise kevadpaki.
Enne selle kättesaamist kogesin postkontoris lademes kehvi emotsioone, aga nendest ühes järgmises postituses. Õnneks oli mul pärast paki kättesaamist mõni minut aega ja loomulikult kulutasin ma selle autovõtmega paki lahti urgitsemise peale ning pakist leitud kommid viisid ka pahameele kus seda ja teist...
Aga pakk oli tõeliselt kevadine, nagu juba öeldud. Selles oli nii palju mõnusat isetehtut - kena päikesekarva heegeldatud linik, armas roheline vilditud karp ja selles isetehtud rohelised kõrvarõngad ja kleeptulbid, kena isetehtud kaart, millele peale tikitud nartsissid (selle ma panen raami sisse, ausalt :)); siis pralineekommid, glükoositropsid, tee (üks minu lemmikteesid :)), pakk punaseid pärleid ja muru, mille kohe homme kasvama paneme. Sellest saame ise silmailu ja rõõmu ka meie kass, kellele praegu roheline muru üle kõige maailmas maitseb... Ja üks kevadine tibu oli ka, see leidis oma koha kohe-kohe vaasis puhkevate kirsiokste kõrval.
Suur-suur aitäh, Annyliis, veelkord :) Lahe on see, et olen Sinu mõnusatest pakkidest ka varem osa saanud ning loodetavasti ei jää see viimaseks ;)
Nüüd pean veel enda paki lõpuni pusima, veidi on veel nokitseda. Aga õnneks on veel postitamiseks aega ka. Kuigi õues on ahvatlev kevad...

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Rõõm lugeda kohe su postitust :)
-Annyliis-

ArvoS ütles ...

Ma isegi ei suuda meenutada millal viimati mingi paki või kirja postiga sain - puha digiajastu!
Lugedes meenus kuidas ma sõjaväes kodumaalt pakke ootasin - olid ajad! :-)