neljapäev, november 20, 2008

Hajameelsuse kuninganna

Ainult mina suudan hakata hambaid pesema šampooniga ja keeta kartuleid nii, et need lõpuks põhja kõrbevad. Ainult mina suudan pärast selgete juhistega kirja küsida, et kuipalju tähemärke (ise olen seda just lugenud). Ainult mina avastan oma kataloogist valmiskirjutatud artikli, mille oleksin pidanud juba mitu päeva tagasi ära saatma. Rääkimata paljudest muudest asjadest, mis seni on suhteliselt leebe, kuigi ebameeldiva lõpuga seigad.
Ma tean küll, kus minu mõtted kogu selles argise elu kõrvalt on.
Aga juba praegu kutsun ma end korrale ja sunnin mitte liialt lootma. Siis pole pettumused pärast nii valusad.
Kuigi sügavale südamepõhja jõuavad kõva häälega korrutatud laused ja mõistuse hääl alles tont teab millal. Kui üldse.

2 kommentaari:

Agnessa ütles ...

Oh ära räägi, ma ikka teen ka lollusi, kui kiire aeg on, palju teha ja oma mõtteid ei suuda koondada. Kirjutan näiteks taksos või poes kaardiga makstes allkrja asemel oma meilboksi parooli tšekile või panen musta pesu külmkapi kõrval oleva pesukorvi asemel külmkappi jne.

Arko ütles ...

Tead, asi ilmselt selles, et sinu juttkeha võtab teiste ajuosade üle võimust ;)
Loe järgmist Tarkade Klubi...