teisipäev, detsember 02, 2008

Pausi lõpp

Nüüd võiks ju siis selle pausi siin ära lõpetada. Pausi põhjuseks kodust lahkunud internet ning haigus ja muidu endassesulguda tahtmine.
Aga mis on vahepealse elu olulisemad märksõnad siis?



Esiteks kindlasti lumetorm. Samal ajal kui Eestis murdusid puud, sõbrad olid rongis lumevangis ja pere alustas Balti jaamast rongi peale minekut pühapäeval kell 16.30, kuid rongile jõudis esmaspäeval kell 7.30, olles sunnitud vahepeal kõrvalasuvas hotellis ööbima, istusin mina oma soojas toas. Eelmisel päeval oli olnud vaikne, kuid soe olemine Merili juures ja õhtul saun Ketsi toredas tares. Öösel mõnusat hõredat lund pillanud taevas ei reetnud millegagi, et järgmisel päeval ärgates näeb minu aknatagune välja selline.
Ühesõnaga, paanikat ja rõõmu oli palju. Mulle tegelikult lumi isegi meeldib, inimesed on suures osas ise lollid, et kipuvad autoga linnatänavatele jne (minu oma istus viis päeva lumevangis). Ja looduse vastu ei saa, see on ka selge. Kahju vaid, et see pikisilmi oodatud valgus on vahetunud taas pimeduse vastu, vaid mõned üksikud laigud meenutavad veel talve. Ehk ta tuleb aga pea taas...

Teiseks märksõnaks on palju tööd. Keegi ei tea, kuidas seda korraga siis nii palju kuhjus.

Kolmas märksõna on Zetode kontsert Genialistides, väga vinge üritus. Sellega seondub ka pisike sünnipäevaüritus Jakobi mäel hubases kodus, väikeses seltskonnas vanade ja veidi uuemate tuttavatega. Selline südantsoojendav ja sõbralik sündmus.

Neljas märksõna on paraku haigus, mis tabas mind laupäeva õhtupoole ja oli nii kehva, et valdavalt kadus jaks nii toimetamiseks kui rääkimiseks. Jagasin oma jõuvarusid hädapärasele - lastele söögitegemine ja nende olude korraldamine seda ju on. Muu jäi tahaplaanile. Aga täna olen juba inimene ja plaanin isegi üle mitme päeva kodust väljaminekut.

Ja viiendaks on vahepealsesse aega mahtunud palju-palju käsitööd. Täna näiteks sain valmis sussid, mis erinevalt suurest osast muust käsitööst jäävad mu enda külmetavaid varbaid soojendama. Külmavares, vat see olen ma jah. Nüüd punaste sussidega :)


Ja lisaks teatas täna Delfi naistekalt leitud test: Oled täpselt nagu Cristopher Robin - reibas, sõbralik, hea kuulaja. Oled nii tark, et isegi Öökull jääb sulle oma arukuses alla.

No mida veel elult tahta :)

2 kommentaari:

Airika ütles ...

Hihii... mulle teatas toosama asjandu, et ma olen karupoeg Puhh... aru ma ei saa küll, miks, aga ju ma siis olen :)

Ja mul on hea meel, et sa terveks oled saanud :)

Silja ütles ...

Aitäh, Airika!
Ja minu meelest oled Sa küll tsipa Karupoeg Puhhi moodi, selline optimistlik ja positiivne :)