pühapäev, november 02, 2008

Hea soov sügiseks



Nii, nüüd vaja klaarida üle kümne päeva vanune võlg. Aga kuna elu viis pärast sooja sügissoovi saamist kohe mitmeks ajaks pealinna ja siis oli pilt poja fotoka sees ja koos omanikuga maal koolivaheaega veetmas, siis ei saanudki korralikku sissekannet teha. Nüüd parandan vea :)
Ühel õhtul oli isetegijate postkastis mulle krijake Chatriinilt, kes teatas, et tema on seekord inimene, kes mulle paki teeb. Ja et kuna nagunii Tartusse satub, tooks ise paki ära ka.
Ma pean ütlema, et paar päeva, mis selle teate ja paki vahele jäid, olid päris põnevad. Ja ühel neljapäeval heliseski uksekell ning seal oli Chatriin...koos minu pakiga :)
Kui ma selle pärast tükk aega jutustamist avasin, muutusin kohe väga-väga rõõmsaks! Sest olen sel aastal kudunud mitmeid randmesoojendajaid, kuid endale ei ühtegi. Nagu see kingsepa ja saabaste vanasõna ühesõnaga. Kuid Chatriin oli välja uurinud, et mulle meeldib punane värv ja kudunud mulle maailma kõige armsamad randmesoojendajad!
Mõistagi panin need kätte kohe samal päeval ja ei ole möödunud ühtegi päeva ilma nende mõnusate punaste aksessuaarideta. Ja need köidavad inimeste pilke, ausalt :)
Lisaks olid pakis veel ühed sussid (need saavad mul ilmselt Tallinnas ämmal-äial külas käies tavapärasteks jalanõudeks, kuna seal on põrandad alati jahedad), tee (kibuvits, nämmmm!) ja ebaküdooniahoidis, mis ülejäänud perele eriti mokkamööda polnud, küll aga mulle. Nüüd võtan igal õhtul sealt lusikatäie oma sooja tee sisse.
Igatahes suur-suur aitäh veelkord, Chatriin!



Minu enda pakitegu osutus seekord raskeks, kuna inimesest ei ole mul eriti palju märke õnnestunud leida. Üritasin siis nii enda maitse järgi, et mida endal oleks hea saada... Pakk sai teele viimasel päeval ning lähiajal rõõmustab loodetavasti ka saajat.
Veel kolm päeva hiljem saan lisada ka enda tehtud paki pildi. Pildi tegi saaja - klli - sest ma ise lihtsalt unustasin.

Kommentaare ei ole: