esmaspäev, juuli 09, 2007

Pärnune nädalavahetus


Nii, nüüd on siis nädalavahetus seljataga. Need möödusid suvepäevade tähe all. Lahkusime kodust kell 8.35 laupäeva hommikul ja naasime pühapäeval veidi pärast kaheksat õhtul.
Ja kuigi oli vihmane ja mõnel pool Eestis sadas ka hullu moodi, Pärnumaale Varemurrusse (Varemurdu, nagu ütlesid kohalikud sildid) jõudsid vaid üksikud vihmahood. Kokkuvõtteks tegid need kogu olemise mõnusalt tasakaalukaks, muidu olekski vast liiga palav olnud.
Suvepäevade mõnusaim osa oli minu jaoks, nagu juba ka Sisalik kiitis, meisterdamise töötoad. Läksin muidugi pille valmistades nii hoogu (nagu näha juuresolevalt pildilt), et amulette valmistama ei jõudnudki. Selle eest sain valmis isikliku vihmapilli ja tamburiini ning assisteerida lapsi ka nende vihmapillide, kõlakarpide- ja pulkade valmistamise juures. Karjapoisipasuna ja roopilli valmistamisest ma suurt ei mõika ka nüüd, kuid needki pillid on tänu laste ettevõtlikkusele meil kodus olemas.
Oma vihmapilli kinkisin ma, tõsi küll, eile pärastlõunal ühele vahvale kolmeaastasele põngerjale. Nimelt otsustasime üht minu vana sõpra, kes hiljem oli mu abikaasa kursavend, Paikusele vaatama kaeda. Ja see oli tore külaskäik :) Sest selgus, et meiega ühel ajal ülikoolis käinuid on sinna veelgi koondunud ja nii ühise grillpärastlõuna ajal tutvutud sai. Näod olid tuttavad juba ammusest ajast.
Ja Pärnu suvises rannas käisime ka eile esimest korda. Seal oli meie suureks üllatuseks meeldivalt vähe inimesi ja vesi oli NII soe-soe-soe. Mina ei julgenud oma õrna tervislikku olukorda vaagides siiski vette minna, kuid ülejäänud pere nautis kogu olemist täiel rinnal.
Uhke elevandipiltidega tamburiin on mul aga kapi peal ja kindlasti plaanin mõnel lasteüritusel samalaadse meisterdamise töötoa korraldada - lapsed on ju suureks kasvanud ja kombineeritud teatevõistlusest enam suuresti ei vaimustu. Meisterdamine köidab aga ikka ja jälle.
Ja aknatagune karaoke ja mustikad kuskilt teeäärest metsast on ka need, mis nädalavahetusele värvi andsid.
Lisaks hulgaliselt inside joke´i, sest - oh-üllatust! - lapsed on isa eeskujul lõuapoolikuks kasvamas ja nalja sai nende kahe päeva jooksul ikka tünnide kaupa.

1 kommentaar:

Esme Kassak ütles ...

Jaa, nüüd meenuvad mulle need vihmapillid ka. See oli just siis, kui "tagauksest" kohale jõudsime. Mäletan veel kiiret segadusse viivat mõtet, et vihmapillid on ju peamiselt folgil ... Sel hetkel oli pea pulki täis ja pillide meisterdamine "kavalehelt" ei meenunudki kohe.

Aga järgmine kord, järgmine kord, ükskõik kus see võimalus peaks avanema, meisterdame ka!;)