laupäev, september 19, 2009

Ma suudan ehitada roboteid!

Kehva tervise tõttu jäi mul elus esimest korda minemata täna lastega Rattarallile (õnneks on nad nii suured, et saavad juba ka ise hakkama) ning ka TÄPE-le. Kui esimene on olnud enamasti selline tüütu kohustus sadade sebivate jõnglaste seas oma lapsi turvata ja külmetada (emadel on ju teinekord ka tüütuid kohustusi), siis TÄPE on tegelikult üks ütlemata vahva üritus. Õnneks kestab ka homme, ehk saab siis läbi põigata, elan ju peaaegu seal kõrval. Paugutamist kostus täna igatahes tuppagi :)
Kuid hommikul ärgates nõrkuse, pea- ja kaela(!)valuga, oli selge, et täna ma majast üldse ei välju. Hommikupoole askeldasin kodus suurte nõrkushoogudega võistu (keetsin piparmündihõhngulist õunamoosi näiteks), siis läks pilt tasku ja tuli lihtsalt magada.
Üles ärgates oli tunne tugevam ja saabusid ka teadusest pungil lapsed. Olles kaasa ostnud hambaharja roboti valmistamise komplekti, mis koosnes hambaharjast, punasest ja sinisest traadist, patareist ja telefoni vibromootorist:).
Valmistamisjuhend oli küll ka Täpe kodukal olemas, kuid lapsed jäid valmistamisega jänni. Ülejäänud pereliikmed ei söandanud ka nii peent tööd ette võtta ja mis mul siis muud üle jäigi, kui hakata nokitsema.
Kuid - tunnike pusimist ja saingi valmis pesueht töötava hambaharjaroboti!



selline kobakas ja kohmakas ta ju on, kuid ega elu esimene robot ei saagi ju miski klanitud tegelane olla.
Kui ma vaid oskaks, siis paneks siia klipi ka ringisebivast robotist. Sest tegelikult võiks sellest edasi arendada mingi suurema harjaga roboti, kes põranda küürimisega tegeleks vms. No öelge veel, et naised pole osavad!
Ja enesetunne läks pärast sellist positiivset kogemust ka tüki tugevamaks, ausalt :)

Olgu see sissekanne ka tõestuseks, et ma käsitööd kokanduse vastu pole vahetanud :) Ikka mõlemad on mu päevades olemas, aga käsitöös on viimasel ajal sellised salajasemad projektid käsil, mida praegu siin ju näidata ei saa.

1 kommentaar:

Krista ütles ...

Klippe saab lisada selle ikooni kõrvalt, kust saab lisada pilte. Tahaks tõesti näha, kuidas see robot töötab:)
Väga tubli töö:)