teisipäev, september 15, 2009

Loominguline pirnikook



Juba paar päeva olen peas heietanud mõtet teha pirnikooki. Täna oli tunne, et nüüd. Kuna aga olemine on kehva (lastel on kool kaks nädalat vaid kestnud ja poeg on juba eelmise nädala neljapäevast tõbine, nüüd hakkas lisaks poolele klassile tõbi ka mulle külge :(), siis poodi minna ei jõudnud ning komponeerisin koogi kokku erinevatest retseptidest kodus olemasolevatest asjadest.

Põhjaks tegin oma ühe lemmikoogipõhja. Selleks segasin omavahel 3 dl jahu, 1 muna, 1 tl küpsetuspulbrit, 125 gr sulavõid ja 0,5 dl suhkrut. Surusin taigna ümara koogivormi põhja ja servadele.

Siis tükeldasin sellele koogipõhjale pirne nii et küll sai. Ja pirnidele puistasin kaneeli.

Eraldi kausis segasin 500 grammi 10% hapukoort, 3 muna, veidi suhkrut ja vanillisuhkrut ning valasin segu koogile. Küpsetasin ahjus 180 kraadi juures umbes 40 minutit.

Ja kuigi ma vahepeal olin mures, et erilist lõhna üle toa ei hõlju, sai kook imehea. Muidu selline mahe, kuid mingi rõõmus kaste lisab maitsemeelele ergutust. Mina kasutasin selleks aedmaasikamoosi vedelikku.

Laste sõnul võin ma nüüd kohvikusse tööle minna :)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ossa poiss, serveering on küll igati kohvikuvääriline:)

Anonüümne ütles ...

lahe.. kui kellegi improvisatsioonilise koogikirjelduse järgi nii maitsev asi välja kukub. suus sulav:)