esmaspäev, veebruar 16, 2009

Kolm viimaste päevade uitmõtet minust, elust ja inimestest

Viimastel päevadel on igasugu vahvaid mõtteid ka pähe kerkinud. Et igaühest ei viitsi ja pole mõtetki sissekannet teha, panen siia kirja vaid punktid. Et aasta pärast ise ka mäletaksin :)

* Naljakas, et mitte ööklubi inimesena mulle remonditud Atlantis täitsa meeldib. Eriti selle "vanade inimeste osa" Star Cafe. Ja kamin VIP ruumis :) - sain sinna avamispeol piiluda. Aga see vanainimeste osa meeldis kohe isegi nii, et esimest korda elus tekkis mõte, et peaks sõbrad sünnipäeval ööklubisse kutsuma. Aga muidugi ma ei tee seda sajal erineval põhjusel ja üldse on sel aastal tunne selline, et mingit pidu ei tule. Tuhandel erineval põhjusel. Ilmselt lähen üksi metsa (loe: koos oma kahe imevahva lapsega), isegi mets on välja valitud. Veel parem oleks, kui saaks sinna metsa ööbima ka jääda, kuid lastega koos veel ei söanda ja üksi pole seda ka mõistlik teha. Talvisel ajal peaks ikka mõni kehatemperatuuril ahi ekstreemseteks juhtudeks ju kaasas olema:) Seega - arenguruumi on. Õnneks tulevasi sünnipäevi ja talvi ka veel omajagu.

* Kaheksikud sünnitanud naine tekitas minus alguses uudishimu, nüüd aga muutun ma iga päevaga meediasse tilkuvate uudiste najal tema peale järjest kurjemaks. Ja ma ei saa ausõna aru nondest arstidest, tänu kelle kunstviljastamisele kaheksa imetillukest last maailma sündisid. Haige kuulsusejanu, ma ütlen. Krrrrrr......

* Minus on lisaks väga isiklikele nukrushetkedele hakanud pead tõstma ärevus ka tööelu suhtes. Ilmselt olen ma liiga kaua olnud rahulik, ärevust on olnud tunda ikka aeg-ajalt ühes või teises kolleegis.
Kuid nagu ütles minu juba tänase loo kangelane: Raske oli, aga hakkama sain. Imetlusväärne piiga, kelleni ma jõudsin tänu väga suurte juhuste. Kes osutus väga lahedaks inimeseks ja kellega mul on lausa ühel päeval sünnipäev :)
Ja temale toetudes julgen ma kinnitada, et tegelikult saan ma ju ka ise täiesti kindlasti hakkama. Pea on ju otsas, käed-jalad terved. Ühtteist on elus õpitud ja praktiseeritud alati ju ka ja end ikka erialaste projektidega seotuna hoitud. Ja kirjutada on ka võimalik siia- sinna... Ühesõnaga - tegelikult ei oskakski hing palju rohkem ihata. Ja nüüd on sügavalt sisse hingamise ja maha rahunemise koht :)

* Algava päevaga on mul mitmed suured plaanid. Muuhulgas lähen lausa kursustele ehteid meisterdama. Mmmmõnus....

Kommentaare ei ole: