pühapäev, oktoober 26, 2008

Naine mutrivõtmega

Kui kohtate naist, kes parkimisplatsil sukeldub mutrivõti käes auto teadliku näoga auto kapoti alla, mis mõte siis pähe tuleb?
Igatahes mina, kes ma nüüd täna olen kaks korda seda teinud, pealtnägijate mõtteid ei tea.
Mehed naaberautodest vaatavad küll suurte silmadega ja ilmse uudishimuga, kuid abi ei ole küll keegi pakkuma tulnud.
Miks ma seda aga teen?
Põhjus lihtne. Kuigi Tartus saadi teeninduses väidetavalt elektrisüsteem korda - üks põhjus, miks mu auto nädala eest keset tänavat lihtsalt seisma jäi - jamab see endiselt. Tagumised tuled lihtsalt ei kustu ära. Homme peab siis pealinna autoparandajaid proovima.
Aga et aku tühjaks ei läheks, sain äialt mutrivõtme - iga kord autot pikemaks ajaks seisma jättes poen oma kõpskingade heli saatel punaseks värvitud küüntega kapoti alla, keeran akult maha ühe juhtme ja siis ühendan selle taas.
Selline tegevus annab tagatuledele märku vajadusest kustuda.
Kes ütles, et elu on igav, eksole :)

Kommentaare ei ole: