pühapäev, september 09, 2007

Kvaliteetne õhtu

Siis, kui oled ka argipäeval kodus, on paljude asjade jaoks palju rohkem aega.
Täna on meil selline minu lapsepõlvehõnguline õhtu - potis aurab õunakissell (aitäh, J toormaterjali eest) ja selle kõrval ootab söömist kihiline mannapuder. Just selline magustoit oli kunagi üks minu lemmikuid :)
Ja koos lastega askeldada ja jutelda on ütlemata mõnus. Ja kuskile ei ole kiiret - kuhu sa ikka haigete laste kõrvalt kiirustad.
Lisaks on lapsed head killumehed ka. Endiselt.
Enne andsin neile palavikualandajat ja Siim seadis end oma MP3 mängijaga teki alla. Küsisin, et mida sa seal nüüd teed, sain vastuseks: "Kuulan kvaliteetmuusikat."
Tema viimaste päevade lemmiklood on "Sweet home Alabama" Led Zeppelini esituses ja "Fortunate son" Cleerdence Clearwater Revival esituses. Viimasest loost ei teadnud ma varem midagi. Kuid nüüd tean.
Ja siis mõtlesin oma vanade meeste peale. Nende, kellega ma viimasel ajal kohtunud olen. Aga neist juba järgmises postituses, ehk täna hilisõhtul.
Aga kuupäevad on minu blogis täitsa untsus. Mina ei tea kuidas.

1 kommentaar:

luize ütles ...

Ma vaatasin jah, et sul hakkab kujunema juba oma kolumninurk vanainimestest :)
Aga kindlasti on nad toredad.