laupäev, november 28, 2009

Valguse võidukäik algab

Üldiselt ei ole ma pimeduse üle halaja. Aga eelmise nädala keskpaigas, see on juba üle seitsme päeva tagasi, tundsin ma, et seda halli on minu jaoks liiga palju. Hommikul silmi lahti teha ei taha, sest aknatagune valgus ei rõõmusta. Õigupoolest seda valgust seal ju peaaegu nagu polegi.
Aga - olles pidanud eile korraks kesklinnas käima, nägin ma sellist pilti:



Ja tuju läks kohe rõõmsamaks! Sest, kuigi ööd on veel pikad-pikad, algab just nüüd valguse võidukäik. Ja kui veel eile oli ülejäänud linn valdavalt pimeduses, siis homsest muutub kõik.
Mulle meeldib see, mis ees :)

2 kommentaari:

ArvoS ütles ...

Mõnus. Hea meelega viskaks sellele vaatepildile ka ise pilgu peale. Tiba kaugel ...

Silja ütles ...

Aga tasub tulemist, ausalt :) Lisaks pildil nähtule on meil siin väga palju tuleilu. Täna sai mu lemmikuks lodi keset Raekoja platsi, millel purjeks tulekardin.