teisipäev, oktoober 20, 2009

R-kioski huumor

Täna sattusin R-kioskisse.
Kui müüja minu ees olevale kahele ostjale uut müügilolevat nätsu pakkus, tundus see alguses veider.
Siis nägin leti kohalt silti: "Siin on meie uus näts. Kui müüja unustas sulle seda pakkuda, küsi endale tasuta pakk."
See tundus nii jabur, et ma hakkasin peaaegu laginal naerma.
Müüja (nägupidi tuttav, tegu minu kodulähedase R-kioskiga)vaatas minu naeru ja küsis, et noh, kas te siis ei taha nätsu või.
Kuna lapsed on hoogsad nätsutajad, hakkas mul tast kahju ja ostsin ühe paki.
"Teie naerate, aga mul on suu juba väsinud," püüdis ta mu lõbusust jahutada.
Lohutasin teda, et mõistan teda igati. Ja pean seda väga omapäraseks müügitehnikaks.
Küsisin ka, et mis siis müüjast saab, kui ta unustab nätsu pakkuda.
Pidi mingi omalaadne võistlus olema: kes kõige rohkem nätsupakke tasuta annab, läheb halba kirja. Ja tont teab, mis nende halbadega siis juhtub.
Mul oli müüjast kahju. Ausalt.
Aga naljakas on veel senimaani,

1 kommentaar:

Krista ütles ...

On ikka võtted neil!:S