kolmapäev, oktoober 07, 2009

Kuidas ja millal mehega rääkida?

60-ndatel välja antud (põhiliselt naistele) koduse majapidamise kohta õpetuslik raamat soovitab: enne kui proovite mehega rääkida, söötke ta kõht täis

Siit leidsin paar katkendit:

”…Te peate meeles pidama, et mehe töölt saabumise ajaks tuleb ette valmistuda iga päev. Valmistage ette lapsed, peske nad puhtaks, kammige ja riietage nad puhastesse, pidulikesse rõivastesse. Lapsed peavad rivistuma ja tervitama isa, kui ta siseneb uksest. Selleks puhuks pange ise ette puhas põll ja üritage ennast kaunistada — näiteks siduge juustesse pael.

Mehega vestlusse ärge laskuge, teadke, et ta on väga väsinud ja et tal on vaja iga päev minna tööle teie nimel — vaikides söötke ta kõht täis ja alles siis, kui ta on lehe läbi lugenud, võite proovida temaga rääkida.”

Raamatus on ka osa “Soovitused meestele”:

“Peale suguakti oma naisega te peate tal lubama minna vannituppa, kuid järgi minna ei ole vaja. Laske tal olla omaette. Võibolla ta tahab nutta.”

:)

8 kommentaari:

Triin ütles ...

Silja, ma naersin praegu tilgad püksi:)) ma olen seda varem ka vist kusagilt lugenud ja kuigi vägisi kipub naer peale, on tegemist siiski kurvavõitu looga... Ei tea, vist peab ikka tänulik olema, et samm soorollide võrdustumisele lähemal elame?!

Silja ütles ...

Jah, ma mõtlesin sama :) Seda ikka aegajalt ilmutatakse, aga mõtlesin, et talletan siin ka ära, siis saab teinekord lugeda, kui "läheb meelest lapsed rivistada" :)

Tiia ütles ...

:D :D :D

jessus, kui tore, peaks need kohe seinale raamima.

Saila ütles ...

ah, mis ta'ga ikka rääkida, parem saada e-kiri :D

Anonüümne ütles ...

Oled sa ikka kindel, et see on ilmunud kuuekümnendatel? mitte oluliselt varem?

Anonüümne ütles ...

Minu teada ei ole see ka mitte 60.ndatest,vaid kuskilt 30.ndatest,ajakirjast.Mul vist isegi oli see kunagi.

Janika ütles ...

hmh jah... joondu, valvel...järsku siis kaasajal võiks nutta ka juba teel vannituppa?

Laura ütles ...

Tere!
Tahaks seda ka teistega jagada. Ehk kirjutad mulle laura@blogileht.ee'sse :)