neljapäev, oktoober 08, 2009

Neljas päev kammimata peaga

Aeg-ajalt otsin artikleid, kus räägitakse lokkis juuste hooldamisest. Reedel tegin ülipüüdliku ja -osava juuksuri käe all läbi taas kuuma kääri lõikuse ja olen soenguga üsna rahul. Kui need juuksed ainult veel kasvada ka tahaks :)
Aga üsna põnev lähenemine tundus minu jaoks see, et juukseid üldse ei kammita. Jah, mis seal salata, näiteks niiskete juuste kammimine ju venitab neid ja üldse.
Kuid minu jaoks, kellel kamm alati kadunud on, tundus see põnev väljakutse.
Ja täna läheb neljas päev kammimata peaga. Ning ma pean ütlema, et väljanägemisel pole tegelikult mingit vahet, sest ühel lokkpeal on juuksed ju nagunii kogu aeg sassis.
Ühesõnaga, vaatan nüüd, kaua mul meeles püsib juukseid mitte kammida ja kaua pea kriitikat kannatab. Sisemaal on see ilmselgelt lihtne, kui mere äärde peaks sattuma, ei tea mis saab. Ühesõnaga - põnev, põnev :)

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Oli kord dok.film--kuu aega pesemata,kes kui kaua vastu peab.Mees katkestas peale kolmandat päeva,sest ei talunud hambapesu puudumist,naine tegi lõpuni,polnud häda kedagist,laskis ennast aegajalt nuusutada ,päris,uuris kaakondsetelt,et kuidas tundub.Teooria järgi pidavat peale teist nädalat juuksed isepuhastumisteele asuma.Huvitav oli.

Silja ütles ...

Ilma pesemiseta ma ei saaks :) See on võimatu. Kui õhtul jäävad nt hambad pesemata, ärkan öösel ja lähen pesen nad ära :)
Kuid üks mu tuttav on läbi proovimud - pestes praegu pead vaid munakollasega - et juuksed tõepoolest isepuhastuvad. Kaks kuud käis ta ringi rasvase peaga, siis aga rasv kadus :)

catharina ütles ...

Tere! Loodan, et sissetungija suu pihta ei lööda; sattusin juhuslikult Väikekassi kaudu siia blogisse ja kuna see postitus on nö südamelähedasel teemal, ei saanud kommenteerimata jätta :)

Mul on kah loomulikult lokkis juuksed ja päris pikad-paksud teised. Läbi raskuste ( :) ) olen minagi jõudnud teadmiseni, et pole mõtet juukseid kammida enne, kui järgmise pesu aeg käes. St kui just mingeid muid soenguplaane pole, kammin nad läbi vahetult enne pesemist. Muidu on loki asemel täielik mikrofonikahu. Mõnikord kammin veel pärast palsami panemist ka, aga kuivatamisel enam mitte.

Mis teebki umbes 3-4 päeva ilma kammimata :) Ja nii töötab asi kõige paremini.

Aga hari see-eest peab olema hea ja mõnus.