kolmapäev, august 19, 2009

Kivist uksepidurid



Suvel sattus mulle kätte Varraku väljaantud kopsakas raamat "Tänapäeva käsitöö. Tekstiilid". Ja kuigi selles esitletud 75 käsitöökavandi seas on palju põnevat, köitis juba esimesel sirvimisel minu tähelepanu kivist uksepidur. Ilmselt on see piisavalt kiiksuga, lihtne ja praktiline ning lastesõbralik peale selle.
Nii läksingi Meriväljal resideerudes mere äärde ja tassisin sealt ära kaks sobivat kivi. Ja asusin viltima.
Oranži kivikesega läks lihtsalt - see oli minu käte jaoks viltimiseks sobiva suurusega. Sini-punase kiviga oli keerulisem, sest see oli kogukam ja kohati nõudis kätelihastelt ikka tugevat pingutust. Aga hakkama sain :)
Ja mulle endale tulemus väga meeldib, need ilmusid ka 8. augusti Õhtulehe nipivoldikus (reklaam-reklaam: eeloleval laupäeval ilmub viimane käsitööteemaline, seekord ehetele ja pärlitele pühendatud).



Raamatus on kirjas, et see tarviline ese meenutab dinosauruse muna. Mu poeg on sellega nõus, et vähemalt see sinipunane seda meenutab.

Ning kindlasti soovitan raamatut neile, kes on huvitet kudumisest, heegeldamisest, lapitöödest, viltimisest ja kangakudumisest.


Fotod: Mati Hiis

Kommentaare ei ole: